Anubisz Temetkezés

Nyitva tartás
Hétfő - péntek
7:30 - 15:30

Temetés, temetkezés, sír

temetkezés SZOLGÁLTATÁSAINK temetkezés ÁRLISTA temetkezés TEENDŐK HALÁL ESETÉN temetkezés ÖNSEGÉLYEZŐ PÉNZTÁR temetkezés GALÉRIA temetkezés KAPCSOLAT

Teendők halál esetén:


Az Anubisz Temetkezési Kft. valamennyi munkatársa nevében fogadja őszinte részvétünket.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk Önt a szükséges teendőkről és az ügyintézés egyes lépéseiről.

20. § (1) A temetésről sorrendben a következők kötelesek gondoskodni:

a) aki a temetést szerződésben vállalta;

b) akit arra az elhunyt végrendelete kötelez;

c) * végintézkedés hiányában elhunyt temetéséről az elhalálozása előtt vele együtt élő házastársa vagy élettársa;

d) * az elhunyt egyéb, közeli hozzátartozója a törvényes öröklés rendje szerint.

(2) * Ha temetésre kötelezett személy nincs, ismeretlen helyen tartózkodik vagy a kötelezettségét nem teljesíti, a temetésről az elhalálozás helye szerint illetékes települési önkormányzat (fővárosban a kerületi önkormányzat) polgármestere, illetve ha az elhalálozásra a fővárosi önkormányzat által közvetlenül igazgatott területen kerül sor, a főpolgármester - jogszabályban meghatározott határidőn belül - gondoskodik.

LAKÁSON BEKÖVETKEZETT HALÁLESET UTÁNI TEENDŐK

1. A hozzátartozónak értesítenie kell az elhunyt háziorvosát, vagy rendelési időn kívüli időszakban az orvosi ügyeletet.
2. A halottszemlét végző orvos a halál okának megállapítása után kiállítja a halottvizsgálati bizonyítványt, ha nem tudja megállapítani a halál okát, elrendeli a boncolást.
3. A halottszemlét követően a hozzátartozó intézkedik az elhunyt elszállításáról, melyet az alábbi ügyeleti telefonon jelenthet be:

Éjjel-nappal hívható 24 órás halottszállítási ügyelet 30/351-1910

A haláleset alkalmával célszerű dönteni a családban arról, hogy ki fog az elhunyt temetéséről gondoskodni.

Anyakönyvezéshez szükséges okmányok, melyeket elő kell készíteni:
- az elhunyt halottvizsgálati bizonyítványa
- az elhunyt személyi igazolványa, lakcímkártyája
- az elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- a házassági anyakönyvi kivonata, ha az elhunyt házas volt
- ha az elhunyt özvegy volt, az elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
- Jószív Önsegélyező Pénztár tagság esetén legutolsó egyéni számlaértesítő vagy tagkódszám

Felvételi irodánk (Mosonmagyaróvár, Városkapu tér 9.), amennyiben Ön megbízást ad rá, vállalja a teljeskörű ügyintézést.

EGÉSZSÉGÜGYI INTÉZMÉNYBEN BEKÖVETKEZETT HALÁLOZÁS ESETÉN:

Az elhalálozás helye szerinti osztályt szükséges felkeresnie. Itt kapja meg az elhunyt személyes tárgyait, személyi igazolványát és a zárójelentést. Ha a boncolás mellőzését szeretné kérni, ezen az osztályon kell kitöltenie a kórház által alkalmazott formanyomtatványt.

Halotti ügyintézés a kórházban

Rendelőintézet alagsor, Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 2-4. A rendelőintézet főbejáratán kell megközelíteni. Ki van táblázva, illetve a kapuőrök is segítenek az eligazításban.
Az ügyintézés időpontja: hétfő−péntekig 7:30 – 10:00-ig.
Telefonos elérhetőség (a megadott időpontban): 06 96/574–639.

Az elhunyt családjának ide kell bevinni:
- a temetéshez/szállításhoz szükséges ruhát,
- befizetni a hűtés, öltöztetés díját (21.500 FT)
- illetve itt kapja meg a szállításhoz szükséges dokumentumokat, melyet a temetkezés irodájában le kell adni.

A Halottvizsgálati Bizonyítványt, mellyel tovább lehet intézni a temetést, már a mi kollégáink szerzik be az Önök megbízásából, azonban ez pár napba beletelik ennek a kiállítása. Ez a legfontosabb hiszen e dokumentum nélkül nem szállítható az elhunyt a hamvasztóba, koporsós temetési időpontot sem lehet addig felvenni és csak ekkor indul a halotti anyakönyv elkészítése.